Σάββατο, 26 Δεκεμβρίου 2009

Τέμπη : ας κλείσουν για πάντα κι ας ανοίξουν λιμάνια


Ονειρεύομαι μια χώρα που δεν θα χωρίζεται στα δύο επειδή επέλεξε να ταξιδεύει ανάμεσα από κατσάβραχα για να φουλάρει στα βενζινάδικα και να πληρώνει διόδια κάθε τόσο.

Χωρίς Τέμπη.

Με θάλασσες. Με γρήγορα καράβια που θα αναχωρούν από το Λαύριο, την Ραφήνα, τον Βόλο και θα πιάνουν Θεσσαλονίκη, Καβάλα, Αλεξανδρούπολη που θα ενώνουν νησιά, στεριές.


Όπως ταξίδευαν εκείνοι, χιλιάδες χρόνια πριν, και που με ιστία και κουπιά αποικούσαν τον κόσμο και διέδιδαν τον πολιτισμό τους και όχι όπως κάτι απομεινάρια "προγόνων" (;) που φοβούνται τη θάλασσα, φοβούνται να ανοιχτούν.

Πετρέλαια, άσφαλτοι, εθνικοί φονικοί δρόμοι, άχρηστα πολιτικά συστήματα, αχρηστευμένοι πολίτες, ακυρωμένα μυαλά: Ο πολιτισμός της νεοελληνικής κατάντιας.




Επειδή δέχθηκα αρκετά σχόλια για το παραπάνω σχόλιο και γιατί δεν αναφέρω τον ΟΣΕ παραθέτω και επ' αυτού ένα πρόσφατο περιστατικό. Όσοι είδατε το τρένο στην Κίνα που διανύει 1065 χιλιόμετρα σε 2.45 ώρες θα πάθετε κατάθλιψη με τα χάλια της Ελλάδας. Για μας που ταξιδεύουμε τακτικότατα ΑΘήνα-Δράμα-Καβάλα καταλαβαίνουμε ότι τα Τέμπη είναι ακόμη και στον ύπνο σταθμαρχών...



Αποφεύχθη τραγωδία στον ΟΣΕ

Τελευταία ενημέρωση:

Σιδηροδρομικό δυστύχημα δύο αμαξοστοιχιών Ιντερσίτι αποφεύχθη το βράδυ της Κυριακής. Οι μηχανοδηγοί των αμαξοστοιχιών που εκτελούσαν τα δρομολόγια Θεσσαλονίκη- Αλεξανδρούπολη και αντίστροφα, σε περιοχή μεταξύ των Σερρών και της Δράμας, αντιλήφθηκαν ότι κινούνταν κατά μέτωπο κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή.

Όπως έγινε γνωστό οι μηχανοδηγοί συνειδητοποίησαν ότι κινούνταν κατά μέτωπο και πατώντας αμέσως φρένο κατάφεραν να ακινητοποιήσουν τις αμαξοστοιχίες, σε μικρή απόσταση, πριν από τη σύγκρουση.

Στις αμαξοστοιχίες επέβαιναν συνολικά 103 άτομα.

Ο ΟΣΕ έχει θέσει σε διαθεσιμότητα τους δύο σταθμάρχες, που φέρουν την ευθύνη για τον έλεγχο της γραμμής, ενώ το θέμα διερευνάται από τον ΟΣΕ και τον ΕΔΙΣΥ (Εθνικός Διαχειριστής Σιδηροδρομικής Υποδομής).