17/02/08: Ανέβηκα από την ΑΘήνα, στην αμαξοστοιχία intercity "Αθήνα -Αλεξανδρούπολη" στις 6.50 το πρωί με προορισμό τις Σέρρες. Προγραμματισμένη άφιξη 2.10. Χωρίς κανέναν εμφανή λόγο καθυστέρησης φτάσαμε στις 3.20 το μεσημέρι.
Κανένας δεν απολογήθηκε, κανένας δεν μας ενημέρωσε για ποιο λόγο συνέβη-και δεν είναι η πρώτη φορά. Στην Aegean αν καθυστερήσει η πτήση σου μία ώρα σου δίνουν ένα ακόμη εισιτήριο.
Τα τρένα αποδέχτηκαν τη μοίρα τους: να σέρνονται, να καθυστερούν, να κακοδιοικούνται. Στην Α' θέση καθόμουν σε κουπέ με άλλα έξη άτομα, χωρίς τραπεζάκι, με μυρωδιές και φωνές άλλων.
Αυτά είναι τα καινούργια "γρήγορα" τρένα που αντικατέστησαν τα παλιά, όπου τουλάχιστον καθόσουν μόνος στην Α' θέση με το τραπεζάκι μπροστά σου. Πολύς κόσμος είναι έξαλλος με τα ¨καινούργια" άβολα σιδηροδρομικά οχήματα.
Η Βόρεια Ελλάδα για άλλη μια φορά απομακρύνεται, απομονώνεται, πληρώνοντας τα χρέη του "Αθηναϊκού Λεκανοπεδίου".
Όλα αυτά την στιγμή που στην Ευρώπη και σε όλο τον κόσμο το τρένο κερδίζει σε ταχύτητα, εμπιστοσύνη και πρακτικότητα. Στην φωτογραφία το καινούργιο τρένο "Μαδρίτη-Μάλαγα", στολίδι τεχνολογίας και ταχύτητας.
Οι Λονδρέζοι τρίβουν τα χέρια τους. Φτάνουν πια στις ακτές της Ισπανικής Μεσογείου σε 10 μόνον ώρες...
Μην ανησυχείς! Ολόκληρη η Ελλάδα απομακρύνεται από την Ευρώπη. Δεν είναι μόνο η Β. Ελλάδα.
ΑπάντησηΔιαγραφή